[SKRIVA] Re: Trekhem i SVT

  • From: gittans@xxxxxxxxxxx
  • To: skriva@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Sun, 13 May 2007 21:11:27 +0200

On Fri, 11 May 2007 15:04:04 +0200, "Ahrvid Engholm"
<ahrvid@xxxxxxxxxxxx> said:
> I SVT:s "Hallå Europa" (nu snart, 15.50) är det ett reportage om
> galningen
> som byggde om sitt hem för att likna Star Trek. (Det är också mer av
> sf-intresse där.) Programmet går även på söndag.

Jag råkade se det programmet. Det var hemskt vad den där engelske killen
hade lagt ned på att bygga om sitt hem till Star Trek.

När du säger att det fanns mer av sf-intresse, syftar du kanske på
reportaget om ryssarnas första kvinnliga stronaut, Valentina Tereshkova
(eller hur det stavas). En kvinna med krut, verkar det.
/  Birgitta Svensson  :
/ gittans@xxxxxxxxxxx :

--
http://www.fastmail.fm - The professional email service