[SKRIVA] Re: [Svfandom] Sf-forskningspris och så gaydito

  • From: Ove Ridé <nitro2k01@xxxxxxxxx>
  • To: Göran Jansson <jansonsfrestelse@xxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 17 May 2011 14:40:36 +0200

2011/5/17 Göran Jansson <jansonsfrestelse@xxxxxxxxx>:
> Ahrvid Engholm:

> Fast när jag letade mej igenom Sverifandomslistans arkiv för dom senaste
> månaderna när jag gjorde sammanställningen av några nypor urval av dina
> SEFF-inlägg att skicka till Skrivalistan, hittade jag inlägg där det står
> att du arbetar inom källsorteringen fast åt andra hållet. Du plockar bort
> det som andra har lagt dit, stårdet, för att sälja det eller som det heter
> panta det. Sammanhanget var inte riktigt klart faktiskt, men det påstås i
> alla fall att du gör detta med regelbunden basis.

Källsorteringen funkar dock vad gäller listorna: Allt skräp hamnar på
SKHRIVA och Sverifandom, och allt av värde hamnar på Korkek och Relax.

--
/Ove - Tydligen en galen neofan som tydligen har över 9000
pseudonymer. Och som (inte bara tydligen utan även helt klart och utan

Blog: <http://blog.gg8.se/>

"Here is Evergreen City. Evergreen is the color of green forever."
-----
SKRIVA - sf, fantasy och skr�ck  *  �ldsta svenska skrivarlistan
request@xxxxxxxxxxxxx f�r listkommandon (ex subject: subscribe).