[SKRIVA] Re: [Svfandom] Sf-forskningspris och så gaydito

  • From: Göran Jansson <jansonsfrestelse@xxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 17 May 2011 14:29:41 +0200

Ahrvid Engholm:
* Jag källsorterar alltid litet, ytterst litet! Jag är emot källsortering,
> som har mikroskopisk betydelse för "miljön" utan mest är en rit en del vill
> påtvinga folk så att de "tänker rätt".

Fast när jag letade mej igenom Sverifandomslistans arkiv för dom senaste
månaderna när jag gjorde sammanställningen av några nypor urval av dina
SEFF-inlägg att skicka till Skrivalistan, hittade jag inlägg där det står
att du arbetar inom källsorteringen fast åt andra hållet. Du plockar bort
det som andra har lagt dit, stårdet, för att sälja det eller som det heter
panta det. Sammanhanget var inte riktigt klart faktiskt, men det påstås i
alla fall att du gör detta med regelbunden basis.

Hälsar gör Göran