[SKRIVA] Skrivarkurs i Marstrand

  • From: Ahrvid Engholm <ahrvid@xxxxxxxxxxx>
  • To: <skriva@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 20 Apr 2010 13:01:05 +0200

(Fick följande msg. Jag undrar om inte hon är någon jag träffade tidigt i
höstas på Norrlands längsta bokbord i Söderhamn? Nåväl, skrivrelaterade tips
vidarebefordrar jag gärna. Inget hinder om det är "hänsynslöst kommersiellt"
och är kurser som man tar pengar för. --AE)

Till några skriv-entusiaster som jag funnit på webben - Caroline, Bertil,
Arvid, Sten, Olof, Torbjörn och Nils

Till er som visat intresse för Maketes kompetensutveckling.

Hej!

Vill berätta att det finns 2 platser kvar till skrivarkursen på Marstrand.
Veckan efter midsommar.

Anmälningstiden har egentligen gått ut men idag eller i morgon
kan vi ta emot anmälningar.
http://www.makete.se/kurser/skrivarkurs-marstrand

Röster från tidigare deltagare,
http://www.makete.se/kurser-bilder-a-texter

Varmt välkommen!

Och har du frågor, hör bara av dig!

Med vänliga hälsningar

Veronica

Om du inte vill ha fler mail, hör av dig så blir du struken från listan.

Veronica Grönte
Lovisagatan 29b
554 72 Jönköping
036-16 96 67 - 12 13 71