[SKRIVA] SV: Re: Tips! VoF

  • From: Göran Jansson <goran_ja@xxxxxxxx>
  • To: skriva@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 19 Apr 2007 13:46:56 +0200 (CEST)

--- Ahrvid Engholm <ahrvid@xxxxxxxxxxxx> skrev:

> väsentliga föreningar,
> Medan landet (och världen)
> age, astrologi och annat
> pseudovetenskap. Och
>    Jag tycker inte det är så Off-Topic. Vetenskap är
> så att säga ett
> element inom sf, om ej inom fantasy eller skräck.
> Jag känner till
> Vetenskap och Folkbildning, och tycker att de gör
> ett viktigt jobb.

Är det inte där den gamle IT-gurun Christer Sturmark
håller hus nu?

(När jag hör hans namn tänker jag på Pippi Långstrums
ramsa: Kära lilla krumelur, jag ska aldrig bliva stur...)

     "Read it and weep!"
Göran Jansson goran_ja@xxxxxxxx

Flyger tiden iväg? Fånga dagen med Yahoo! Mails inbyggda
kalender. Dessutom 250 MB gratis, virusscanning och antispam. Få den på:
http://se.mail.yahoo.com
grundad 1997 * Info http://www.skriva.bravenet.com eller skriva-