[SKRIVA] SV: Ny svensk sf (fwd)

  • From: Göran Jansson <goran_ja@xxxxxxxx>
  • To: skriva@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Sat, 31 Mar 2007 10:20:39 +0200 (CEST)

http://www.update.uu.se/~jolkkonen/pdf/Soldat_i_universum.pdf

> För närvarande ligger den tämligen anonymt på "min"
> server men vill
> gärna ha spridning och publicitet.

Intressant. Men jag vet inte om jag orkar läsa den.
Den låg verkligen "anonymt". Man får bara upp en ruta
om att ladda hem.

En mer intresseväckande hemsida skulle kanske inte skada.

     "Read it and weep!"
Göran Jansson goran_ja@xxxxxxxx

Flyger tiden iväg? Fånga dagen med Yahoo! Mails inbyggda
kalender. Dessutom 250 MB gratis, virusscanning och antispam. Få den på:
http://se.mail.yahoo.com
-----
SKRIVA för sf, fantasy och skräck * Sveriges äldsta skrivarlista
grundad 1997 * skriva-request@xxxxxxxxxxxxx för abonnemangsskommandon