[SKRIVA] RE: [SKRIVA] "Världens minsta bokmässa"

  • From: Ahrvid Engholm <ahrvid@xxxxxxxxxxx>
  • To: "skriva@xxxxxxxxxxxxx" <skriva@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 13 Sep 2012 21:12:00 +0200

Suck! Några saker blev fel om Världens minsta bokmässa. Det finns en bug hos
Hotmail, som gör att vissa siffror försvinner när man ändrar från "Oformaterat"
till RTF eller vice versa. (Jag känner till buggen men är inte alltid
uppmärksam.)
  År är alltså 2012 (förstås) och tid 16-20.  Ulf R pratar 16.45. Infon igen,
rättad:

> Hjärtligt välkomna till 9:e upplagan av
>
> SVERIGES MINSTA BOKMÄSSA
>
> lördagen 9  september 2012  kl 16-20  på sedvanlig adress, Södra
> Förstadsgatan 82, Malmö.

 Bertil Falk med förlaget Zen Zat och Ulf R Johansson, som bor på
adressen, ser Dig gärna på litteratursnack, lite lådvin, vatten, saft,
chips.

> Runt 16.45  hälsar Ulf R. närvarande välkomna och
 därefter presenterar Per Olaisen årets bok och författare och Bertil
Falk presenterar Zen
> Zat och dess novellutgivning. Årets
författare är Erik Ivar Holola och boken heter "Hololand" och ingår i
Zen Zat-serien ?Dolda noveller och glömda pärlor?.

Ingen vet, inte ens förlagschefen själv, vem som döljer sig bakom Erik
Ivar Holola. Vi vet inte ens om han, för det är en mansperson,
> anonymt kommer att vara närvarande eller inte.

 Zen Zat-priser: Romaner och novellsamlingar 100  kr, lyriksamlingar 30
 kr. Bokmässan sammanfaller med Gallerinatten i Malmö. Kulturskymning
först, därefter "gallerinatta"...

> Än en gång: HJÄRTLIGT VÄLKOMNA! PS! Om inte ytterdörren är öppen ring på
> porttfn nr 6.
>
> Ulf R/Bertil

www.zenzat.se/zzfaktasi.html C Fuglesang: "stor förnöjelse...jättebra historier
i mycket sannolik framtidsmiljö"! Nu som ljudbok:
http://elib.se/ebook_detail.asp?id_type=ISBN&id?86081462 / Läs även AE i nya
Vildsint Skymningslandet, årets mest spännande antologi - finns bl a på
SF-Bokhandeln! - och nya E-antologin Skottdagen,
http://www.elib.se/ebook_detail.asp?id_type=ISBN&id?86081454 / YXSKAFTBUD, GE
VÅR WCZONMÖ IQ-HJÄLP! (DN NoN 00.02.07)