[SKRIVA] RE: [SKRIVA] "Världens minsta bokmässa"

  • From: Ahrvid Engholm <ahrvid@xxxxxxxxxxx>
  • To: "skriva@xxxxxxxxxxxxx" <skriva@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 13 Sep 2012 21:50:33 +0200

Bertil Falk:
> Den 29 september, inte den 9 september, som redan har varit.
  Naturligtvis! "9" var "29" som försvann i Hotmails bug, och som fick bli kvar
trots att jag försökte rätta... Jag postade ett mail där jag försökte förklara
och rätta försvunna siffror, men självklart missade jag det allra viktigaste -
datumet!
  (Men tillfällen lär komma för att ge info om saken, så jag hoppas ingen
bygger en tidsmaskin, går tillbaka till 9 sep och möts av en stängd dörr.)

www.zenzat.se/zzfaktasi.html C Fuglesang: "stor förnöjelse...jättebra historier
i mycket sannolik framtidsmiljö"! Nu som ljudbok:
http://elib.se/ebook_detail.asp?id_type=ISBN&id?86081462 / Läs även AE i nya
Vildsint Skymningslandet, årets mest spännande antologi - finns bl a på
SF-Bokhandeln! - och nya E-antologin Skottdagen,
http://www.elib.se/ebook_detail.asp?id_type=ISBN&id?86081454 / YXSKAFTBUD, GE
VÅR WCZONMÖ IQ-HJÄLP! (DN NoN 00.02.07)