[SKRIVA] RE: [SKRIVA] SVT24 visar V&A-mötet

  • From: Ahrvid Engholm <ahrvid@xxxxxxxxxxx>
  • To: <skriva@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 18 Nov 2009 14:20:09 +0100

From: ahrvid@xxxxxxxxxxx
  Jag kan påpeka att jag sett mig själv från sändningen några gånger i
publikbilder när kameran svept över publiken, men bara som hastigast. Inte för
att det är något någon behöver kolla in, direkt.
  Seminariet innehöll följande:
  Kort teaterpjäs om Darwin.
  Paneldebatt om vetenskap och religion.
  Tal av forskningsminister Tobias Krantz.
  Redogörelse för chefen för teknik/vetenskapsmuseet i Jerusalem (det var
kanske intressantast av allt - kommer strax)
  Allmän frågepanel med inlägg från publiken.
  Jag är en av få som har röd tröja och sitter under en av tre kameror som var
på plats, som stod en bit upp bland publiken. TV-kändis, at last!

--Ahrvid

Ps. Och efteråt var det en stunds trevligt mingel på Armemuseum, där
V&A-seminariet hölls, i deras s k artillerisal. Pratade bl a med Christer
Sturmark, som var där.

Hitta hetaste singlarna på MSN Dejting!
http://dejting.se.msn.com/channel/index.aspx?trackingid=1002952-----