[SKRIVA] Re: [SKRIVA] Re: [SKRIVA] SMS-novelltävling

  • From: "Bruce Harris" <nitro2k01@xxxxxxxxx>
  • To: skriva@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 21 Jun 2007 21:13:55 +0200

On 21/06/07, Ahrvid Engholm <ahrvid@xxxxxxxxxxxx> wrote:
Den 2007-06-21 15:44:46 skrev Bruce Harris <nitro2k01@xxxxxxxxx>:
> Jag måste vara synsk.
   Att retroaktivt hävda "så trodde jag men sade inget" fyller lågt ställda
krav på prekognition...
Det var mer ett konstaterande jag gjorde. Jag har inget intresse av
att bevisa något kring det. Jag påstår inte att jag är synsk. (Om du
tror det har du svårt att uppfatta ironi)
Det jag ville ha sagt mer var att det var typiskt att du skulle posta
i Bihrgittas namn efter att jag svarade något som du inte direkt
kunde/ville tjafsa om. (Citeras nedan)
On 21/06/07, Bruce Harris <nitro2k01@xxxxxxxxx> wrote:
*suck*
"För övrigt anser jag att Kartago bör brännas"
samt
Hittills har du orkat, (Vad jag vet till 100%) så vad talar plötsligt
emot att du skulle orka även i fortsättningen?
(slutcitat)

Sedan kan man undra varför vi fyhra (två) personer är online en sån
här dag innan midsommar. Att en datornörd utan liv som mig och en
sf-nörd utan liv som Ahrvid är det är kanske lätt att förstå. Men att
"Göhran" och "Bihrgitta" är det är märkligare. Som du påpekar brukar
det vara (Och är i övrigt) sommarstiltje på listorna. Får man fråga
varför "Göhran" och "Bihrgitta" är online? (Seriöst menad fråga till
dehm)

Love. /Bruce Harris

-----BEGIN 2ROT13 MESSAGE-----
Low Bitrate Netlabel: <http://f-label.tojt.net/>
Blog:
<http://gameboygenius.8bitcollective.com/>
SKRIVA på Lysator. Ditt Ahrvid-fria alternativ:
Sätt på ett par flipflops, vippa på rumpan
och gör det här till en minnesvärd sommar!
-----END 2ROT13 MESSAGE-----