[SKRIVA] Re: [SKRIVA] Re: SV: SMS-novelltävling

  • From: "Bruce Harris" <nitro2k01@xxxxxxxxx>
  • To: skriva@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 21 Jun 2007 15:44:46 +0200

Hur kunde jag ana att "Bihrgitta" skulle svara just nu? Jag måste vara synsk.
(Notera: Topp-postat med flit. Eftersom du säkert kommer påpeka det är
mitt svar att du ska titta i arkivet vad jag har sagt om saken förut.)

On 21/06/07, gittans@xxxxxxxxxxx <gittans@xxxxxxxxxxx> wrote:

On Wed, 20 Jun 2007 21:25:37 +0200 (CEST), "Göran Jansson"
<goran_ja@xxxxxxxx> said:

> Intressant, för en som jag som brukar ha svårt att
> komma till skott med noveller. Eller, egentligen svårt
> att komma till avslut. 160 tecken kanske man kan få ur sig.

Även jag kanske får ur mig något. 160 tecken kan man väl alltid få ur
sig. Fick en liten idé. Får se hur det blir...
/  Birgitta Svensson  :
/ gittans@xxxxxxxxxxx :

--
http://www.fastmail.fm - And now for something completely different…