[SKRIVA] Re: [SKRIVA] Re: [SKRIVA] När Nordkorea kollapsar...

  • From: info <info@xxxxxxxxxxxx>
  • To: <skriva@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 07 May 2014 12:01:43 -0700

---- On Wed, 07 May 2014 11:50:35 -0700 Ahrvid  wrote ----

>Rickard:
>  Jag ser inga skäl att kalla Pia för "fåntratt".

Självklart inte, eftersom du väljer medvetet att vara oerhört naiv.

> Det är bara dumt. Såvitt jag kan se är det bara du som talar
> om "falskheten varit så otroligt stor" och bubblar om en
> "fåntrattars sammansvärjning".

Och det är bara du och dina falska gelikar som bubblar om att det inte aaaalls
är något som gått falskt och hycklande tillväga på denna lista. Varför bry sig
om att ta den person som blivit utsatt för drevet i försvar, när en falsk typ
som Ahrvid kan göra poänger på opportuniststrategin?

Det fungerar helt enkelt inte, och också här är det jag som har rätt. Jag valde
att vara provocerande genom att godmodigt och satiriskt driva med feminister
(http://vitakranktakvinnor.wordpress.com/) när jag denna gång blev medlem på
listan, och de avslöjade sig exakt som jag förutsett: genom otrolig falskhet
och dumskap.

SKRIVA - sf, fantasy och skr�ck  *  �ldsta svenska skrivarlistan
request@xxxxxxxxxxxxx f�r listkommandon (ex subject: subscribe).