[SKRIVA] Re: [SKRIVA] Re: [SKRIVA] Re: [SKRIVA] När Nordkorea kollapsar...

  • From: info <info@xxxxxxxxxxxx>
  • To: <skriva@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 07 May 2014 12:25:13 -0700

Jag skrev:

>---- On Wed, 07 May 2014 11:50:35 -0700 Ahrvid wrote ----

>Självklart inte, eftersom du väljer medvetet att vara oerhört naiv.

Anledningen för att du alls kom in på ämnet "allt ska vara okej att diskutera"
helt omotiverat i denna tråd, var givetvis att Pia skrev ett klassiskt
"avregistrera mig"-mail. Och detta kommer du lika självklart inte att erkänna,
eftersom falskheten alltid väljer att i evighet tjafsa om det som folk implicit
förstår, till skillnad från det som är explicit uttryckt.

Känn dig avslöjad, min gode Ahrvid. Även om du aldrig erkänner slikt.

SKRIVA - sf, fantasy och skr�ck  *  �ldsta svenska skrivarlistan
request@xxxxxxxxxxxxx f�r listkommandon (ex subject: subscribe).