[SKRIVA] Re: [SKRIVA] Re: [SKRIVA] Kapten Stofil 10 år

  • From: gittan svensson <heligabirgitta@xxxxxxxxx>
  • To: skriva@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Sat, 2 May 2009 16:05:07 +0200

 Göran Jansson:

>  P.S. Förresten det verkar som om även Arvids inlägg om allt möjligt
> ignoreras på den här stendöda listan. Jag undrar hur det kan komma sig?

Plus att man aldrig ser en enda person som håller med om det han säger om
fandfonden och skandalen som han påstår hände där och aldrig ser en enda
person som tar Ahvrid Engholms parti på något sätt i den här saken. Vad som
än hände i det som du kallar Jätteskandalen 1987 så verkar det som de flesta
andra som var med har en annan åsikt om saken än Ahrvid. Det märkte man när
han blev utkastad ifrån förra Skriva, den som heter Korkek numera. Ni kan
själva gå med i den och titta i arkivet för dryga två år sen och förresten
är det en mycket bättre lista också. Men i alla fall, ingen höll med honom
och han blev utkastad.

/ Birgitta Svensson          :
/heligabirgitta@xxxxxxxxx: