[SKRIVA] Re: [SKRIVA] Re: "Hollow Man" på TV4 just nu

  • From: Stewe Lundin <stewe.lundin@xxxxxxxxx>
  • To: skriva@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Sun, 28 Jul 2013 08:18:23 +0200

Nu var det ett tag sedan jag såg Hollow man. Vill minnas att jag tyckte den
var okej. Kanske mest för att jag är barnsligt förtjust i Elisabeth Shue.
Hon kanske inte är Oscars material det var isf inte Hollow man heller :).
Men filmen funkar.
Men titta på filmerna ur det första Star Wars triologin. där har man ett
modell filmande som faktiskt håller än i dag. Jämför dessa med andra filmer
i samma kategori, som är filmade samtidigt, dom når inte upp i samma klass
över huvud taget.  Det görs ärligt talat filmer i dag som är betydligt
sämre i specialeffekter än dessa tre.

/Stewe Lundin

http://fabulationer.blogspot.se/