[SKRIVA] Re: [SKRIVA] Re: Filmförhandsvisning (ompostn)

  • From: Ahrvid <ahrvid@xxxxxxxxxxx>
  • To: "skriva@xxxxxxxxxxxxx" <skriva@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 20 Sep 2015 19:22:17 +0200

Och du, Rickard, har en tendens att kalla åsiksskillnad eller det som går dig
emot för att "blåljuga". Varför skulle jag bryta mot min egen deklarerade
teckenfixarmetod? Att tillfälligt byta inställning vid teckenstrul, för att
skaka om litet och förhoppningsvis få en nyskriven header. NATURLIGTVIS sändes
ett av de stulade postningarna med inställning "ren text".

(skriva-request@xxxxxxxxxxxxx, subj: subscribe) och förbered dig för
FANTASTIKNOVELLTÄVLINGEN 2016, info
www.skriva.bravewriting.com<http://www.skriva.bravewriting.com> / Om Ahrvids
novellsamling Mord på månen: http://zenzat.wordpress.com/bocker C Fuglesang:
"stor förnöjelse...jättebra historier i mycket sannolik framtidsmiljö"! /Nu som
ljudbok: http://elib.se/ebook_detail.asp?id_type=ISBN&id=9186081462 / Läs även
AE i nya E-antologin Mellan tid och rum
http://www.adlibris.com/se/e-bok/mellan-tid-och-rum---himmel-och-hav-9789187711435
/ YXSKAFTBUD, GE VÅR WCZONMÖ IQ-HJÄLP! (DN NoN 00.02.07)
-----
SKRIVA - sf, fantasy och skräck * Äldsta svenska skrivarlistan