[SKRIVA] Re: Filmförhandsvisning (ompostn)

  • From: Ahrvid <ahrvid@xxxxxxxxxxx>
  • To: "skriva@xxxxxxxxxxxxx" <skriva@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 20 Sep 2015 14:14:18 +0200

Fabbe påtalade en postning om en förhandsvisning, där det blev teckenstrul.
Tyvärr gammal, så första dag att hämta biljetter har redan kommit, men
visningen har inte varit och det kanske inte är för sent att hämta biljetter
(OBS! det blir i tre städer). Så jag postar om, nedan:

--Ahrvid

Ps. Postar om IGEN. Denna gång genom att börja med ett blankt mail och manuellt
skriva dit rubrik. Vid tidigare teckenstrul tryckte jag på "Svara" för
ompostning. Det visar tydligt att problemet ligger i headern, där använd
teckentabell anges. Vid "svara" (istf "nytt meddelande") hänger originalets
felaktiga header kvar.

-----

Från inboxen, via magasinet Filter, om förhandsvisning av filmen "Everest":

STOCKHOLM

PARK, Sturegatan 18 i Stockholm.

Filmstart: onsdagen 23/9 kl. 18.00 (insläpp 30 min innan).

Biljetterna kan hämtas från fredagen den 18/9 kl. 10.00 i två av
Naturkompaniets butiker, på Sveavägen 62 och Hantverkargatan 38-40 och i
Stockholm.

GÖTEBORG

BIOPALATSET, Kungstorget 2 i Göteborg.

Filmstart: onsdagen 23/9 kl. 18.00 (insläpp 30 min innan).

Biljetterna kan hämtas från fredagen den 18/9 kl. 10.00 på Naturkompaniet,
Stora Nygatan 33 i Göteborg.

MALMÖ

FILMSTADEN STORGATAN, Storgatan 22 i Malmö.

Filmstart: onsdagen den 23/9 kl. 18.00 (insläpp 30 min innan).

Biljetterna kan hämtas från fredagen den 18/9 kl. 10.00 på Naturkompaniet,
Södra Förstadsgatan 32, i Malmö.
Skriv ut denna inbjudan eller visa upp mejlet digitalt och få en
eller två
biobiljetter i ovanstående butiker. Först till kvarn gäller!

(skriva-request@xxxxxxxxxxxxx, subj: subscribe) och förbered dig för
FANTASTIKNOVELLTÄVLINGEN 2016, info www.skriva.bravewriting.com / Om Ahrvids
novellsamling Mord på månen: http://zenzat.wordpress.com/bocker C Fuglesang:
"stor förnöjelse...jättebra historier i mycket sannolik framtidsmiljö"! /Nu som
ljudbok: http://elib.se/ebook_detail.asp?id_type=ISBN&id=9186081462 / Läs även
AE i nya E-antologin Mellan tid och rum
http://www.adlibris.com/se/e-bok/mellan-tid-och-rum---himmel-och-hav-9789187711435
/ YXSKAFTBUD, GE VÅR WCZONMÖ IQ-HJÄLP! (DN NoN 00.02.07)
-----
SKRIVA - sf, fantasy och skr�ck * �ldsta svenska skrivarlistan
request@xxxxxxxxxxxxx f�r listkommandon (ex subject: subscribe).