[SKRIVA] Re: [SKRIVA] RE: [SKRIVA] Spritt språngande fjortis

  • From: Rickard Berghorn <rickard.berghorn@xxxxxxxxx>
  • To: skriva@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 27 Mar 2013 13:46:07 +0100

Den 27 mars 2013 13:34 skrev pia lindestrand <pialindestrand@xxxxxxxxxxx>:
> Det kan hända att jag lider av någon form av villfarelse när det handlar om
> bloggarmen jag har föreställt mig att en personlig blogg kan vara -ja, just
> det personlig.

Bra, alltså visar Maria Sveland att hon är den fjortis hon är :) Här
slår hon förresten sitt eget rekord vad gäller frågetecken på rad:

"Roslagens Mansjour???????

Gud vad charmigt och hoppingivande det är när man får creepy mail från
“jourhavande man” från Roslagens Mansjour, apropå det nedlagda åtalet
mot Dominique Strauss Kahn…"

http://www.mariasveland.se/aktuellt/roslagens-mansjour/

Tja'

Ba, Rickard