[SKRIVA] Re: [SKRIVA] RE: [SKRIVA] Re: [SKRIVA] RE: [SKRIVA] VKM stänger

  • From: Ludvig Köhler <ludvigfunk@xxxxxxxxx>
  • To: skriva@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 6 Feb 2013 13:55:56 +0100

Trist att sidan lägger ner. Den har haft sina brister, och kanske har varit
lite för överdriven ibland, men andemeningen har hela tiden varit att den
grupp som styr över Sverige också är den som är mest känslig och rädd för
mothugg. Med andra ord ett ytterst viktigt inslag på nätet. Att R. Berghorn
själv tillhör denna grupp är givetvis ingen slump.
Hur fan kan du skriva att Kawa borde avpolletteras, Richard!!!! Som vit man
SKÄMS jag å dina vägnar!! Ditt mejl visar med ALL ÖNSKVÄRD TYDLIGHET att
Vita kränkta män är en viktig instans i kampen för jämlikhet, frihet och
gemenskap!!

kärlek

Ludvig Köhler

P.S. För den som lever i tron att Sverige 2013 är ett ordnat jämlikt land
där kvinnor och män slår sig fram på samma villkor, rekommenderas varmt
denna länk:

http://www.svt.se/ug/sa-har-later-hatet-mot-kvinnor-2013

länge leve feminismen!! D.S.

Den 6 februari 2013 13:42 skrev pia lindestrand <pialindestrand@xxxxxxxxxxx>