[SKRIVA] Re: [SKRIVA] RE: [SKRIVA] Re: [SKRIVA] RE: [SKRIVA] VKM stänger

  • From: Rickard Berghorn <rickard.berghorn@xxxxxxxxx>
  • To: skriva@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 6 Feb 2013 13:52:15 +0100

Den 6 februari 2013 13:42 skrev pia lindestrand <pialindestrand@xxxxxxxxxxx>:
> Ja, kanske inte lika rolig som du och din sida. Men som du så fint uttrycker
> det på FBman ska inte klumpa ihop "vanliga sarkastiska kommentarer med de få
> som verkligen är hotfulla".

Om jag väljer att vara postmodernist, dåh? Då är allt som jag väljer
att tycka att det ska vara. Och om någon säger emot kan man alltid
skapa en evighetsdiskussion tills man tröttar ut "den andra". Fråga
Sveland och Zolfagary, vettja.

> Att döma av vad som skrivs på min yngste sons FB-sida är det just nu
> vanligtatt "trolla" med att skriva jag ska cutta dig akta dig jag ska osv
> underförstått lemlästa och döda dig.Det är bara på skämt, intygar sonen.Men
> manliga debattörer blir tydligen skrämda till tystnad av "hot" framförda på
> nätet. ?Verkligen? Jag som trodde att det ingick i den "manliga
> könsidentiteten" att inte vara sålättskrämd.

I morse på FB skrev jag under signaturen "Sir Patriarch Feelgood" en
kommentar som kritiserade Sveland, Zolfagary och My Vingren m.fl. Som
kommentar på detta fick jag "Ni som klickar gilla här förtjänar att få
kuken avbiten i Göteborg". Jag skrattade själv åt detta, men hur
tycker du att jag ska reagera...?

/ Rickard