[SKRIVA] Re: [SKRIVA] RE: [SKRIVA] Alice Babs - dokumentär fälld

  • From: info <info@xxxxxxxxxxxx>
  • To: <skriva@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 10 Jun 2014 10:54:55 -0700

---- On Tue, 10 Jun 2014 10:49:47 -0700 Ahrvid  wrote ----

>Robert!
> Jag tror jag studerat fallet Alice Babs noggrannare än du gjort..Det beror bl
> a på att jag känner flera av de inblandade i SVT:s reportage, framför allt
> Anna-Lena Lodenius, som är en duktig journalist.

Men detta innebär ju bara att din bedömning är högst jävig -- inte går du väl
emot en god vän med mycket allvarlig kritik om journalistisk (o)hederlighet?

Nåväl, din kommentar var charmig hursomhelst. Och detta skriver jag utan ironi,
eftersom jag just idag är ovanligt snäll och på gott humör: Trots att du har
dina avigsidor beundrar jag ditt engagemang för blivande författare, samt hur
mycket du faktiskt gjort för fantastiken i Sverige. Det kommer ofta bort i det
allmänna gnabbandet.

SKRIVA - sf, fantasy och skr�ck  *  �ldsta svenska skrivarlistan
request@xxxxxxxxxxxxx f�r listkommandon (ex subject: subscribe).