[SKRIVA] RE: [SKRIVA] Författare greps för knarkinnehav

  • From: "Anders Lindberg" <anders.lindberg@xxxxxxxxxxxxxx>
  • To: skriva@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Mon, 26 Jan 2009 15:01:56 +0100

From: "Ahrvid Engholm"
>  Nå, utifrån en bild med ett pixeliserat ansikte som funnits i pressen, har
>jag en gissning om vem >författaren är. Men jag vidarebefordrar den inte.
>Karln må vara en hycklare, som påstår att han >egentligen inte använder
>kokain, när han går till en skum langare och köper just kokain. Men s k
>att majoriteten av allt >skvaller är osant. Och vad jag tror om författarens
>identitet kan ju vara fel; bara därför är det >bäst att hålla tyst.)

Min citatfunktion här på rocketship.com verkar funka illa. Så tusen ursäkter om
det ser rörigt ut.

Men, om du har en bra gissning, låt oss höra! Det är en offentlig person som
får skylla sig själv. Är han dum nog att köpa kokain får han stå sitt kast.
Varför skall Tommy Körberg, Patrik Sjöberg, Mats Wilander m fl vara de enda som
får gallopera i pressen!

Någon annan som har tips om vem författaren är? Flashbacks forum har bara en
massa gissningar, av vilka flera påstår Per Hagman - vilket andra inte tror,
för han är redan så punk.

/A.L.

anders.lindberg@xxxxxxxxxxxxxx

--