[SKRIVA] RE: [SKRIVA] RE: [SKRIVA] Författare greps för knarkinnehav

  • From: Richard Fransson <richard_fransson@xxxxxxxxxxx>
  • To: <skriva@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 26 Jan 2009 15:14:22 +0100

"Men, om du har en bra gissning, låt oss höra! Det är en offentlig person som
får skylla sig själv. Är han dum nog att köpa kokain får han stå sitt kast.
Varför skall Tommy Körberg, Patrik Sjöberg, Mats Wilander m fl vara de enda som
får gallopera i pressen!"
Med risk för att låta som en redigpelle, men problemet är väl inte att hänga ut
någon som är skyldig, utan att riskera att sprida rykten om någon som är
oskyldig? Fast all pr är ju bra pr sägs det...
/ R.F.

> From: anders.lindberg@xxxxxxxxxxxxxx> To: skriva@xxxxxxxxxxxxx> Date: Mon, 26
> Jan 2009 15:01:56 +0100> Subject: [SKRIVA] RE: [SKRIVA] Författare greps för
> knarkinnehav> > From: "Ahrvid Engholm" > >  Nå, utifrån en bild med ett
> pixeliserat ansikte som funnits i pressen, har jag en gissning om vem
> som påstår att han >egentligen inte använder kokain, när han går till en skum
> langare och köper just kokain. Men s k >skvaller tycker jag vi bör hålla oss
> för goda för. (Och en viktig poäng är att majoriteten av allt >skvaller är
> [...]
Svårt att hålla kontakten med släkt & vänner? Skaffa Messenger nu!
http://download.live.com/messenger