[SKRIVA] Re: [SKRIVA] 3D-skrivare på Kjell & Co

  • From: Ahrvid Engholm <ahrvid@xxxxxxxxxxx>
  • To: "skriva@xxxxxxxxxxxxx" <skriva@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 6 Oct 2013 20:28:11 +0200

Rickard:
> Ge fan i att ljuga, min bäste Ahrvid. Du om någon på denna lista har hållit
> koll på bakgrunden, som naturligtvis har sin upprinnelse i sättet som Fadde
> introducerade sig på denna lista. Är det förstått från din (och andras)
> sida att diskussionen är slut, eftersom du helt enkelt valt att ljuga
> sönder allt detta?
  Jag har ärligen glömt hur Fabbe introducerade sig. Men jag gjorde en
bakåtkoll. Han skrev litet om datorföretag och att han just börjat skriva
noveller för skojs skull. Det måste ses som oerhört upprörande och man har ju
ALL anledning att "ljuga" om det...

--Ahrvid

Ps. Vilken tur att diskussionen är slut!
http://elib.se/ebook_detail.asp?id_type=ISBN&id=9186081462 / Läs även AE i nya
E-antologin Sista resan http://www.welaforlag.se/ebok.htm#sistaresan /