[SKRIVA] Re: Riktigt Snart Nu fantastiknovellresultat...

  • From: Alba Lundström Ramírez <elarra@xxxxxxxxx>
  • To: skriva@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Sat, 1 Oct 2011 15:24:50 +0200

Tack så mycket - jag här hängt här i ett drygt år (kom tvåa i tävlingen
förra året) men svarar väl inte så ofta. Och ja, jag är väldigt nöjd med
resultaten :)
Alba
Den 1 okt 2011 15.18 skrev "Ahrvid Engholm" <ahrvid@xxxxxxxxxxx>:

> From: elarra@xxxxxxxxx
> Minns inte om jag sett dig på listan tidigare, men om jag glömt vill jag
bara yttra ett välkommen till SKRIVA!
> Resultatet har nu postats, och det gick väl ganska bra för dig. (Om ej
prisplats.)

> --Ahrvid
>
> --
> ahrvid@xxxxxxxxxxx / Be an @SFJournalen Twitter Follower for all the
latest news in short form! / Gå med i SKRIVA - för författande, sf, fantasy,
kultur (skriva-request@xxxxxxxxxxxxx, subj: subscribe) / Om Ahrvids
novellsamling Mord på månen: http://www.zenzat.se/zzfaktasi.html C
Fuglesang: "stor förnöjelse...jättebra historier i mycket sannolik
framtidsmiljö"! / Läs AE i nya Vildsint Skymningslandet, årets mest
spännande antologi - finns bl a på SF-Bokhandeln! / YXSKAFTBUD, GE VÅR
WCZONMÖ IQ-HJÄLP! (DN NoN 00.02.07) -----