[SKRIVA] Om zombies på Örebro bokmässa

  • From: Ahrvid Engholm <ahrvid@xxxxxxxxxxx>
  • To: <skriva@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 14 Apr 2012 18:16:54 +0200

I helgen är det bokmässa i Örebro. Man hade en Zombie Friday, och här en
rapport från det:

http://www.swedishzombie.com/2012/04/rapport-fran-zombiefredagen-pa.html?utm_source=twitterfeed&utm_medium=twitter

Till båtnad för zombieintresserade. Personligen har jag iofs litet svårt att
intressera mig för döda som återuppstår. Inte ens under påsken kunde jag
uppbåda intresse för den där figuren Jesus (enligt vissa Den Första Zombien).

(skriva-request@xxxxxxxxxxxxx, subj: subscribe) / Om Ahrvids novellsamling Mord
på månen: http://www.zenzat.se/zzfaktasi.html C Fuglesang: "stor
förnöjelse...jättebra historier i mycket sannolik framtidsmiljö"! Nu som
ljudbok: http://elib.se/ebook_detail.asp?id_type=ISBN&id?86081462 / Läs även AE
i nya Vildsint Skymningslandet, årets mest spännande antologi - finns bl a på
SF-Bokhandeln! / YXSKAFTBUD, GE VÅR WCZONMÖ IQ-HJÄLP! (DN NoN 00.02.07)