[SKRIVA] Re: Mest sexplosiva scener

  • From: "Anders Lindberg" <anders.lindberg@xxxxxxxxxxxxxx>
  • To: skriva@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 29 Jan 2009 16:10:15 +0100

From: "Ove Ridé" <nitro2k01@xxxxxxxxx>

> Med denna sida kan man ladda ner youtube-videor som är regionsbegränsade
>
> http://62.212.66.69/youtube-proxy/

Tack för tipset! Men jag får det inte att funka.

Jag har provat med den här videon:
http://www.hulu.com/watch/4476/futurama-death-by-snoo-snoo

Den fanns på den där sidan med sf-sexploatition-klipp. Jag kanske har
missförstått något men jag får bara "Please enter a valid URL" när jag matar in
http://www.hulu.com/watch/4476/futurama-death-by-snoo-snoo, vilket kanske inte
är en "valid" URL, då den tycks sakna fil-efternamn. Men det är det namn jag
fick vid "klipp och klistra". Jag har försökt lägga till efternamn som .flv
eller .htm, men det ger samma fel.

Finns andra sätt att komma förbi att man måste vara inom ett särskilt land för
att få tillgång?

/A.L.

anders.lindberg@xxxxxxxxxxxxxx

--