[SKRIVA] Re: Krisläge i Jönköping - och fler feministiska fnoskerier

  • From: Lupina Ojala <post@xxxxxxxxxxxxxx>
  • To: Rickard Berghorn <rickard.berghorn@xxxxxxxxx>, skriva@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Sat, 27 Jul 2013 21:03:24 +0200

Hej igen
Jag visste inte att det var en alltmöjligt-e-postlista. Jag hittade
sidan http://www.skriva.bravewriting.com/ endast för några dagar sedan
och där står det så här: "SKRIVA är en elektronisk
skrivargrupp för science fiction, fantasy och skräck grundad 1997."

Jag diskuterar gärna allt möjligt i rätt forum och folk är fria att ha
vilka åsikter de vill. Anledningen att jag anmälde mig till denna
e-postlista var ovanstående beskrivning då det är ett forum för att
diskutera fantastik jag söker. Jag kunde ju inte veta mer om denna lista
än vad som står på hemsidan och nu när jag provat och märker att det
inte diskuteras särskilt mycket fantastik utan andra ämnen så märker jag
att det inte är något för mig.

Vänliga hälsningar
Lupina