[SKRIVA] Re: [SKRIVA] Re: Krisläge i Jönköping - och fler feministiska fnoskerier

  • From: Rickard Berghorn <rickard.berghorn@xxxxxxxxx>
  • To: skriva@xxxxxxxxxxxxx, Lupina Ojala <post@xxxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 27 Jul 2013 20:35:17 +0200

Den 27 juli 2013 20:30 skrev Lupina Ojala <post@xxxxxxxxxxxxxx>:
> Hej
> Jag anmälde mig till denna lista då jag fick uppfattningen att det var
> novellskrivande och fantastik som var ämnet. Då jag nu blablablaha.

Var inte tramsig. Det har aldrig varit någon hemlighet att denna lista
_också_ är öppen för diskussioner i andra ämnen. Det enda som du
egentligen insinuerar med detta är att du inte personligen accepterar
vissa åsikter och personligen retar dig på vissa skribenter som
uttrycker dessa obekväma åsikter.

Din intolerans är ditt problem, och ska inte prackas på andra. När
listan är öppen, så är den öppen. Och det är upp till personer som dig
att gilla läget.