[SKRIVA] Kort om Kontext 4,5

  • From: Ahrvid Engholm <ahrvid@xxxxxxxxxxx>
  • To: <skriva@xxxxxxxxxxxxx>, <sverifandom@xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 3 Nov 2008 15:10:29 +0100

Bara ett par kompletterande uppgifter. Det var förstås oförlåtligt at mig att
glömma att nämna att Rasmus Kaj blev vinnare av Gösta-priset (det enda pris som
delas ut på totalt oklara grunder!). Nämnas bör också att Kontext förärades med
ett alldeles äkta roomparty, natten mot söndag, enl uppg arrangerat av några
Goa Gubbar (göteborgare), på hotellet Muttern som många av condeltagarna
bebodde (jag bodde dock inte där, och var inte heller på partyt).

--Ahrvid

Ps. Vi nås också av infon att fantasyförfattaren Steph Swainston blir
hedersgäst på nästa Åcon.

Pps. Det här var så kort att det bara motiverar ordningsnummer 4,5. Hälften
kunde vara nog.

--
ahrvid@xxxxxxxxxxx / ahrvid@xxxxxxxxxxxx / Gå med i SKRIVA - för författande,
sf, fantasy, kultur (skriva-request@xxxxxxxxxxxxx, subj: subscribe)

Invite your mail contacts to join your friends list with Windows Live Spaces.
It's easy!
http://spaces.live.com/spacesapi.aspx?wx_action=create&wx_url=/friends.aspx&mkt=en-us-----