[SKRIVA] Korkad desperation

  • From: "ahrvid@xxxxxxxxxxxx" <ahrvid@xxxxxxxxxxxx>
  • To: skriva@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Sun, 6 Apr 2008 22:14:14 +0200 (CEST)

Jag sände - trol pga någon kvardröjande adress-autoifyllnad - meddelande om
nästa Sunkit till en gammal SKRIVA-adress. Nu ser jag plötsligt att det (iofs
oskyldiga) meddelandet skickades ut på den lista som kallar sig "Korkek".
Listskötaren (och som vi vet från tidigare:  listmisskötaren) där är tydligen
desperat. Det handlar ju inte inte om någon debatt som rör folk på två listor,
utan verkar mest bara vara för att irritera (för debatt som rör flera på fler
listor är korspostning via adressomskrivning förståelig).
  Det kan inte finnas någon som på allvar tror att jag sänt något till en
korkad lista. Sunkit-musiken kan visserligen, beroende på perspektiv, kallas
korkinspirerad - men avlyssnarna är intelligenta.