[SKRIVA] KB och JVM-materialet

  • From: "Ahrvid Engholm" <ahrvid@xxxxxxxxxxxx>
  • To: "sverifandom@xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx" <sverifandom@xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx>, "skriva@xxxxxxxxxxxxx" <skriva@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 03 Oct 2007 16:58:51 +0200

Jag har nu kontaktat KB och frågat om vi får lämna över det där JVM-materialet. Nedan svaret:

"Hej!

Tack för din förfrågan. Vi kommer att titta på frågan så snart vi hinner och återkommer sedan till dig direkt.

Vänliga hälsningar,
Inger Lundin"

Så jag väntar. Det som är intressant är framför allt att de kan ta hand om det på ett vettigt sätt. Det är inte så mycket material, så det bör inte belasta KB så hemskt mycket. Alvarfonden bör ta notis och gräva fram den där pärmen. (Inger lundin nås på inger.lundin@xxxxxx Hon har dock fått E-adress till Johan Anglemark, så hon kanske kontaktar.)

--Ahrvid

CC: även till Bertil Falk.

--
ahrvid@xxxxxxxxxxxx/ahrvid@xxxxxxxxxxx/tel 073-68622[53+mercersdag]
Pangram för 29 sv bokstäver: Yxskaftbud, ge vår wczonmö iqhjälp!