[SKRIVA] Re: Infosidan om Mord på månen

  • From: Alexander Stamou <alst3355@xxxxxxxxxxxxx>
  • To: skriva@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 06 Jun 2007 22:55:06 +0200

Rickard Berghorn skrev:

Avhoppen bestod bara av några av Bellis kära, kära vänner

Nja. Nu minns jag inte exakt, men Sten Thaning var väl en av de som annonserade sitt avhopp? Är han nära vän till Anders Bellis? Sedan gick även jag ur, men av helt andra skäl: Jag ville dra ner på mina listmedlemskap.

Som ägare och redaktör för Minotauren och Minotaurens lista, har jag min självklara rätt att behålla min integritet i sådana sammanhang, något som man inte ens ska behöva påpeka.

Det där kan man diskutera, och självfallet finns det olika åsikter om vad som är rimligt, men min poäng var i alla fall inte att framställa din åsikt som orimlig utan bara att kontrastera Ahrvids beteende för att få perspektiv på det.

För övrigt, Bruce, uppskattar jag inte att bli citerad som tillhygge i en "diskussion" jag inte medverkar i. Vill bara meddela det så att det står klart vad jag tycker.

:A

grundad 1997 * Info http://www.skriva.bravewriting.com eller skriva- request@xxxxxxxxxxxxx för listkommandon (ex subject: subscribe).