[SKRIVA] Re: Greider -garderobsrymdfan?

  • From: pia lindestrand <pialindestrand@xxxxxxxxxxx>
  • To: skriva lista <skriva@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 4 Jul 2012 11:54:33 +0000

Det finns ju stora garderober walkincloset t ex som i den gräsliga filmen 6 and
the city the movie när mr Big visat sin stora kärlek genom att bygga en stoooor
garderob till Carrie. (gillade tv-serien lite, jag erkänner). Så ja Greider får
nog plats i en garderob. :) Undrar om uttrycket "komma ut ur garderoben" har
någonting med klädskåpet i "häxan och lejonet" att göra. För när de (barnen i
boken) kommer ut ur garderoben s a s blir de något annat än tidigare (vuxna).