[SKRIVA] Fantastikforum

  • From: Ahrvid Engholm <ahrvid@xxxxxxxxxxx>
  • To: skriva@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Sat, 21 Mar 2009 10:35:28 -0400 (EDT)

http://www.carlingcreations.se

syns mig vara en sorts blog kombinerat med en forumdel, handlande om fantastik.
Av Magnus Carling som ?r med p? SKRIVA. Han kanske har lust att beskriva mer om
vad siten handlar om.
  Undertecknad har dock inte ofta tid att ranta runt till olika blogar osv.
(Med ett par undantag, bl a davidnessle.wordpress.com.)
  Jag hinner bara med mail (och E-postlistor) och litet googlande.

Scheduled with Time Cave (http://www.timecave.com)

Subscribe for $12/year to eliminate these short "message tags" and the
2-message-per-day limit.  You can subscribe at the following URL:

        http://www.timecave.com/subscribe