[SKRIVA] Re: Fantastikforum

  • From: Magnus Carling <magnus_carling@xxxxxxxxxxx>
  • To: <skriva@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 22 Mar 2009 20:15:38 +0100

Tack Ahrvid!

Bloggen handlar främst om att skriva, även om jag hade hoppats få in lite
teknik. Teknik och att skriva tillhör mina främsta intressen och jag, som så
många andra här i landet, kämpar med att försöka få förlagen att anta mina
alster. Jag frilansar på min fritid och har publicerat strax över 200 artiklar,
de flesta av dem inom IT, men jag har också fått ut en hel del noveller, några
seriemanus och ett par artiklar om skräck.

Skräck är min favoritgenre, men jag är nästan lika förtjust i sci-fi och
fantasy. I min blogg hoppas jag kunna få dela med mig av lite tips kring att
skriva, men jag ska också försöka fokusera på lite nyheter inom nämnda områden.
Helst ska det bli så lite avvikelser som möjligt, eftersom jag anser att en
blogg ska vara så koncis som möjligt för att bli intressant.

Tack för ordet!

Mvh,

Magnus Carling

www.carlingcreations.se

> Date: Sat, 21 Mar 2009 10:35:28 -0400
> From: ahrvid@xxxxxxxxxxx
> To: skriva@xxxxxxxxxxxxx
> Subject: [SKRIVA] Fantastikforum
>
> http://www.carlingcreations.se
>
> syns mig vara en sorts blog kombinerat med en forumdel, handlande om
> fantastik. Av Magnus Carling som ?r med p? SKRIVA. Han kanske har lust att
> beskriva mer om vad siten handlar om.
> Undertecknad har dock inte ofta tid att ranta runt till olika blogar osv.
> (Med ett par undantag, bl a davidnessle.wordpress.com.)
> Jag hinner bara med mail (och E-postlistor) och litet googlande.

> [...]

More than messages–check out the rest of the Windows Live™.
http://www.microsoft.com/windows/windowslive/