[SKRIVA] Re: FanFondFusk?

  • From: Hans Persson <unicorn@xxxxxxxxxxxxxx>
  • To: skriva@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 07 Apr 2009 08:54:13 +0200

tis 2009-04-07 klockan 00:41 +0200 skrev Göran Jansson:

> För du har ju en historia av att hitta på människor. Till exempel här
> på listan, där det finns såna som Göran Ivarsson och Anders Lindberg
> och Olof Bjarnason och Eva Florén som är människor som du har hittat
> på själv.

Jag har träffat både Ahrvid och Eva och jag kan inte påstå att de är
speciellt lika. Jag har dock aldrig träffat dem samtidigt.

Hans

| Hans Persson                    Bokbloggen "Du är vad du läser":     |
| unicorn@xxxxxxxxxxxxxx          http://www.duarvaddulaser.se/        |

SKRIVA - sf, fantasy och skr�ck  *  �ldsta svenska skrivarlistan
request@xxxxxxxxxxxxx f�r listkommandon (ex subject: subscribe).