[SKRIVA] Re: Espresso Book Machine

  • From: Ove Ridé <nitro2k01@xxxxxxxxx>
  • To: skriva@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 8 May 2009 00:37:37 +0200

2009/5/7 Ahrvid Engholm <ahrvid@xxxxxxxxxxx>:
> Ps. Bra att alla fortsätter ignorera det lögnaktiga trams Spole Bidé sänder
> sig själv under olika falska adresser.
Jag använder endast en adress för listan och stöder därför full ut
ditt förslag om att banna högen med trollkonton som någon använder. Do
it. (Men se som sagt till att ta bort dina egna Gittans 1, Göran 1 och
Anders Lindberg!)

--
/Ove

-----BEGIN 2ROT13 MESSAGE-----
Blog:
<http://gameboygenius.8bitcollective.com/>
SKRIVA på Lysator. Ditt Ahrvid-fria alternativ:
Sätt på ett par flipflops, vippa på rumpan
och gör det här till en minnesvärd sommar!
-----END 2ROT13 MESSAGE-----