[SKRIVA] Re: Catahyas nya antologi

  • From: Anna Svensson <anna.h.svensson@xxxxxxxxx>
  • To: skriva@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Mon, 23 May 2011 09:17:45 +0200

Den 21 maj 2011 13:05 skrev Ahrvid Engholm <ahrvid@xxxxxxxxxxx>:

> pialindestrand@xxxxxxxxxxx
> och kan köpas iallafall.
> bidrag.
> luna".
> fastnade var några slitna fraser på var mans tunga s a s.
> vidi vici.
>   På högstadiet hade jag en lärarinna som ville att eleverna skulle lära
> sig latinska fraser. ("Bra för allmänbildningen".) "Nemo saltat sobrius"
> tror jag bestämt är litet Magnus Uggla-influerat...
>  Finns omslag och innehållsförteckning m m till antologin att beskåda
> någonstans på nätet?
>
> --Ahrvid

> [...]

Det borde komma upp på www.catahya.net om man klickar på "butik" inom mycket
liten tid, i och med att jag kommer att skicka ut de första
novellsamlingarna nu i veckan. Jag har ingen novell med den här gången, men
det är jag som har Catahyas butikslager hos mig. Omslaget är riktigt snyggt,
för övrigt!

/Anna