[SKRIVA] Re: Bokbloggar

  • From: Torbjörn Wester <torbjorn_wester@xxxxxxxxxxx>
  • To: <skriva@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 3 Aug 2009 13:28:45 +0200

Och eftersom du passar på att tipsa om din helt eminenta sida, passar väl jag
på att tipsa om min.

Jag bloggar om böcker och skrivande på http://www.litt.se

För deltagarna på denna lista kan det ju vara intressant att jag har ett ganska
ambitiöst projekt på denna blogg, nämligen att bygga upp en av det svenska
Internets mest omfattande länksamlingar kring ämnet skönlitteratur.

Dock ligger jag ännu så länge bara i startgroparna...

Jag länkar till ca 160 bokbloggar på: http://www.litt.se/?page_id=5 (Tipsa
gärna om fler.)

Alla pågående betydelsefulla skrivtävlingar listar jag på:
http://www.litt.se/?page_id=3 (Tipsa gärna om fler.)

Med vänliga hälsningar,

Torbjörn Wester

> Date: Mon, 3 Aug 2009 11:55:37 +0200
> From: maria.nygard@xxxxxxxxxx
> To: skriva@xxxxxxxxxxxxx
> Subject: [SKRIVA] Bokbloggar
>
> Eftersom det har skrivits lite om bokbloggar de senaste dagarna passar
> jag på att tipsa om en sida som jag driver: http://www.bokbloggar.nu :)
> Där finns en massa länkar och de senaste inläggen från många bokbloggar.
>
> /Maria
> -----
> SKRIVA - sf, fantasy och skräck * Äldsta svenska skrivarlistan

Med Windows Live kan du ordna, redigera och dela med dig av dina foton.
http://www.microsoft.com/sverige/windows/windowslive/products/photo-gallery-edit.aspx