[SKRIVA] Blir det pubmöte? (L Ness)

  • From: "ahrvid@xxxxxxxxxxxx" <ahrvid@xxxxxxxxxxxx>
  • To: skriva@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Mon, 18 Aug 2008 18:31:49 +0200 (CEST)

Hm, om jag räknat rätt är det i morgon tisdag enligt schemat dags för sf-
pubmötet på Loch Ness (Wollmar Yxkullsg 5, 19.00). Men det har på senaste tiden
varit dålig uppslutning, så jag rekommenderar den som tänkt komma att öppet
säga så på listan (så vet andra att du dyker upp). Alla skall f ö vara
välkomna, men håll utkik efter att folk säger sig dyka upp!