[sah] URGENT!!!!!!!

  • From: Vlad PETRE <petrevlad88@xxxxxxxxx>
  • To: Sah Chess AI <sah@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 9 Apr 2009 17:53:46 -0700 (PDT)

Avand in vedere faptul ca mai mult ca sigur proiectul la PA se amana cu cateva
zile (checl curs.cs for further details), propun ca maine, vineri, sa lucram la
PC!!

asta pentru ca deadlineul pentru tema la PC, nu e luni, ci e duminca:

duminică,  12 aprilie 2009, 22:55 (ora serverului)

adica:

Data predarii: 12 Aprilie 2009, ora 23.55.

iar eu sambata si duminica dupa amiaza o sa cam am treaba...

iar pentru PA, daca e, ne vedem luni!

Ce parere aveti? :)

PS: TortoieseSVN nu e crappy, ci l-a dat peste cap, cum de altfel a dat si
svnul din linux peste cap (e acelasi engine in spate, opensource), din cauza
directorului hidden de control .svn, sau ceva de genu.

Vlad PETRE