[sah] Re: URGENT!!!

  • From: Oana Goge <valkyria.of.valhalla@xxxxxxxxx>
  • To: sah@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 7 Apr 2009 03:45:28 +0300

Pai ramasese ceva gen:

-Vlad - nebun
-Dan - cal
-Vic - tura
-Eu - dama+rege

Pls cand aveti timp faceti (sau daca nu, anuntati-ma din timp). Sa fie
preferabil gata pana vineri seara sa avem timp sa debuguim in weekend.
Am aflat si vestea proasta k sambata e ziua unei foste colege si e cu prezenta
obligatorie pt mine, deci nu va bazati pe mine in ziua aia.

Spor la treaba! And may the Chessberg be with you! :)