[reprapbg] Re: [reprapbg] Re: Среща

  • From: Radoslav Borisov <radoslav.borisov@xxxxxxxxx>
  • To: reprapbg@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 2 Dec 2010 14:29:08 +0200

Ами аз имам един стъпков двигател със стъпка 1/8 на 12 Волта и мисля с него
да тествам.
Би трябвало да имам още 1-2 но на тавана, а там отдавна не съм се качвал,
така че не съм
сигурен дали са още там :) Ако имаш 3 еднакви и не ти трябват може да ги
ползваме тях.
То има много неща тепърва да се уточняват по механики и т.н.
Електрониката според мен е най-лесната част.
Ако искате да се видим петък или пишете как ви е удобно за да обсъдим
нещата.

Радо