[reprapbg] Re: [reprapbg] Здравейте

  • From: Radoslav Borisov <radoslav.borisov@xxxxxxxxx>
  • To: РепРап Бг <reprapbg@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 24 Nov 2012 11:15:47 +0200

Здрасти,

В общи линии нещата са описани тук: http://www.reprap.org/wiki/Mendel
http://www.reprap.org/wiki/Videos#RepRap_Instructional_Videos

Изводите до които стигнах аз лично, са че поне първия принтер е добре да ти
помогне някой,
който има повече опит. Ако решиш, можеш да дойдеш четвъртък след 7 часа в
инитлаб:
www.initlab.org, да се запознаем и евентуално, може да и покажа принтера
как изглежда
и какво точно би трябвало за да си сглобиш собствен.

Поздрави,
Радослав