[reprapbg] РепРап на живо

  • From: Тони Стоев <reprap@xxxxxxxxxxxxxx>
  • To: РепРап Бг <reprapbg@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 25 Nov 2010 08:57:13 +0200

Здравейте, съмишленици и участници в начинанието РепРап Бг.

На ОупънФеста един приятел ми каза, че негов познат търси начин да изработва
единични бройки пласмасови части за UPS-и.
Това ме наведе на мисълта, че много хора биха искали да си правят сложни
пластмасови изделия в единични бройки, само дето досега не са имали идея как.

Вече се събрахме доста хора и напредваме в правенето на РепРап.
За да върви още по-добре работата между нас, предлагам да се срещнем на живо.
Ще се запознаете, които не се познавате, и ще обсъдим абсолютно луди идеи.
Какво ще кажете за инит Лаб следващата седмица?