[Promincle] Re: Searching for people.....

  • From: Maki <makimozak@xxxxxxxxxxx>
  • To: <promincle@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 8 Dec 2003 22:28:43 +0100

On Fri, 8 Aug 2003 15:00:52 +0200, Marko Petkovic wrote:
>Sta sam to zaboravio? Zainteresovan  sam. Anyway, potrazi FTP, i
>otvori isti posto ja nemam vremena.
>
>ps. Koji mail client trenutno  koristis?

Ma, teska sam budala s obzirom da nisam ukapirao da sam slao mail na grupu, pa da ga grupa senduje i meni. Ja sam mislio da si ti samo replyovao a da si zaboravio da napises odgovor.

Koristim Poco Mail 2.6.4.1120 i odlican je, sad ne mogu da zamislim da se vratim na OE. FTP cu da vidim za koji dan kad kupim jos vremena na netu.

Ako 'oces transformerse ne bi bilo lose da doneses kintu kad dolazis na fax, a prazni disci kad god 'oces :+=)