[Promincle] Re: Searching for people.....

  • From: Maki <makimozak@xxxxxxxxxxx>
  • To: <promincle@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 7 Dec 2003 14:11:24 +0100

On Thu, 7 Aug 2003 12:48:30 +0200, Marko Petkovic wrote:
>Mozak, planiras li ti u skoroj  buducnosti da mi dostavis spisak
>tvojih ljudi za  promincle?

Pa ja u sustini i nemam neki spisak nego sam zamislio da ce to spontano da raste, jer niko ne bezi od igara, softvera i filmova za dzabe. Za sad uopste nece da bude lose da se grupa sastoji od nas dvojice, ce da kazemo Banetu i mozda jos nekome sa fax-a, a cim neko od nas naidje na tipa koji je raspolozan da se pridruzi grupi, ce da mu kazemo za istu i moze da se prikljuci ako oce. Sta bese treba da uradi neko da bi se ubacio? Daj i neki link ka toj grupi ako tako nesto postoji.

Usput, za koji dan cu da nabavim 12 epizoda transformersa na 4 CDa, sinhronizovanih na serbian, kazu da je snimak dobar. Cena je 80 kinte po disku, a kad se podeli na 3-4 coveka koliko ih dosad imam bice sve ukupno oko 80 kinte+prazni disci. Zainteresovan?