[project-openis] Re: Verdediging maandag

  • From: Ward Muylaert <ward.muylaert@xxxxxxxxx>
  • To: project-openis@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Sat, 21 Jun 2014 17:13:12 +0200

Ok, we hebben dus 25-30 minuten die gevuld moeten geraken met gebabbel over
het project en showen van de demo. Kzou zeggen dat we gewoon de lijnen
volgen die we ook in de laatste deliverable gevolgd hebben. Rudimentary
layout van de presentatie is gepushed naar de git repo. Ben der voor de
moment aan begonnen in LaTeX want dat leek me minder prutsen. Input aub,
hebben minder dan 48 uur.

Ward Muylaert
ward.muylaert@xxxxxxxxx

+32 486 27 47 34