[project-openis] Verdediging maandag

  • From: Ward Muylaert <ward.muylaert@xxxxxxxxx>
  • To: project-openis@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Sat, 21 Jun 2014 08:48:30 +0200

Dag vriendjes,

Ik hoop dat iedereen zijn examens en projecten goed zijn verlopen tot nu
toe. Tis bijna gedaan!

Dan nu het slechte nieuws. Ik moet het ook nog es exact bekijken, dus zeg
me as het fout is, maar as ik het me goed herinner moeten we maandag 30
minuten presenteren. Met andere woorden, we moeten in gang schieten en een
presentatieke kakken. Een demo moet ook vertoond worden. Tis mss een idee
om da op voorhand te filmen, as iemand daar ervaring mee heeft. Kwestie dat
we daar niet als een bende idioten staan as het misgaat.

Anyway, kga nu gaan winkelen e.d., daarna der wat verder naar kijken. Denk
er al wat over na as ge tijd hebt.

Ward Muylaert
+32 486 27 47 34

Sent from a device lacking a nice physical keyboard.